joi, 12 mai 2011

o seara linistita

E liniste,bine,sunt un pic flamanda...trec iarasi printr-o cura de slabire,de fapt acum nu ii mai spun cura ci schimbare a stilului de viata.nu vorbesc prea mult de asta...prea multe am spus de-a lungul vietii despre asta,prea multe promisiune risipite,prea multe juraminte netinute.
Acum ascult o melodie frumoasa greceasca http://www.youtube.com/watch?v=2HnNTkanCz0&feature=share,titlul e koita koita nu stiu de ce mintea mea murdara gaseste niste conotatii total aiurea,cine stie ce cuvant romantic o fi asta si eu dau conotatie de rosesc obrajori de virgine intarziate facand referire la testi...koita.
Dar sa lasam muzica sa curga sa vorbim astazi despre ...despre ce?!....chiar...imi trec multe prin cap. Vorbesc despre o femeie indragostita de un barbat aflat la departare,cunoscut pe internet si cu care se intalneste de 1 data sau 2 pe an....v-ati gandit cate feluri de iubiri exista in lumea asta?Sa vorbim de o alta femeie indragostita de sotul prietenei sale?Sa vorbim despre un barbat casatorit proaspat cu o alta doar pt ca trebuie sa isi faca o viata totusi cu toate ca iubeste o alta?Sa vorbim de femei sau despre barbati?Vesnica problema nicicand gasindu-si raspuns...cine e mai bun,cine e mai rau?Femeile care se indragostesc de un gest,de o mangaiere ,de o vorba spusa la momentul potrivit sau despre barbati indragostiti de un corp,apoi atrasi de o minte daca este in acel corp...daca nu...ce mai conteaza..cade cu nasul in despicatura corpului care arata mai bine.Cine a spus ca p...da tre' sa stie si carte?Nimeni
Am fost atat de intrerupta de mesajele prietenelor de pe mess incat mi-am pierdut sirul si melodia ''koita s-a sfarsit de mult...
Nu stiu unde am vrut sa ajung dar poate sunt mai cursiva maine(nu va bazati pe asta totusi)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu