miercuri, 3 martie 2010

Ma doare capu'

Hai sa spun asa cuconeste ...am o migrena,ce durere de cap...sunt o doamna ce p..mea,deci MIGRENA.
Acu 'ca m-am plans motivez lipsa absesentei mele ,nu am avut chef si nimic de spus,ca sa ma dau mare as fi putut spune :sunt prea ocupata,nu am timp,alerg incolo si incoace dar vorba prietenei mele Ana cand vrei sa raspunzi unui sms ai timp ...asa si in cazul blogului...dar pur si simplu nu am avut chef.In perioada ce a trrecut nu am avut chef cam de nimic...nici acum nu ma da chefu afara din ale mele dar imi era ca mi se inchide contul.
Un inventar al lunilor ce au trecut ar putea fi spus in 2 cuvinte...3:multi nervi si rutina...se pune si ?Atunci is 4 cuvinte
A fost ziua mea...a trecut frumos cu prietenii,deja sunt fata mare:)),afacerile au inceput sa mearga.Mi-a revenit cheful de viata,pt mine cel mai frumos zgomot e muzica ce o face fosnetul bancnotelor:))
In next episod vom vorbi despre criza barbatului de peste 40 de primaveri
I BE BACK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu