vineri, 21 septembrie 2012

Buna dimineata

   Eu stau cam asa,cu ceasca de cafea in mana stanga,eu si laptopul  in pat,scriu doar cu un deget,eu nu scriu cu ambele maini pe tastatura,nu pot,parca mi se  incurca  mainile ,deci stau comod si ma simt bine.
   Ieri am avut o zi buna pe plan interior,in forul meu interior eu cu mine am fost  foarte bine,in general eu ma simt bine cu mine dar ieri mai mult ca niciodata pt ca am inceput sa schimb ceva in mine,in comportament.Poate ca am aplicat ''nu lasa pe maine ce poti face azi''.In primul rand ca am inceput dieta,ohhh daaa!!!tare mi-am fost draga ieri,chiar imi place de mine si asa continuu.Am facut ordine in dulapuri,ma gandeam ca asa ar trebui sa facem din cand in cand  cu mintea noastra si cu oamenii din jurul nostru.Pastrezi ce crezi ca te incape,ce te face sa te simti bine,dai altora ce nu iti trebuie,poate o fusta,poate un iubit,daca i-a trecut timpul de ce sa tii ceva care nu te mai face sa te simti sexy si frumoasa?In minte tii doar ganduri pozitive si amintiri frumoase,vezi cand se aduna multe lucruri inutile ce debandada iese in dulap,asa imi imaginam si mintea noastra, cu colturi intunecate,cu lucruri vechi,un pantof desperecheat il asociam cu o fosta iubire careia inca ii mai porti ranchiuna ca te-a parasit sau ca nu a fost cum ai vrut tu.O geanta rosie mi-o imaginam ca pe o persoana zgomotoasa si prea vizibila,care se evidentiaza doar prin zgomot dar cand ai avut nevoie de acea persoana era ...doar o geanta goala,dezumflata si tacuta,fara sa o mai  poti asorta stilului tau de viata.Punand ordine in toate cand deschizi dulapul e lumine,e frumos,e...pozitiv:).
     

     cu drag Geta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu