marți, 9 octombrie 2012

Buna dimineata,
Azi la horoscop  Nety m-a anuntat ca tot ce mi s-a prescris ma va  ajuta  sa ma fac bine,as prefera sa mi se prescrie o vacanta intr-un colt cat mai sudic din Grecia,o insula poate...poate Rodos. Este ceva mai sudic din Grecia decat Rodos?E frig in aceasta dimineata,pe ferestra soarele cauta sa ma pacaleasca stralucind varatec dar teiul din fata isi pierede frunzele amintindu-mi ca e octombrie si ar fi cazul sa imi deschid dulapul de toamna-iarna sa imi iau un plover deasupra camasutelor cu care incerc a trage de vara.Stii,Nety nu s-a inselat prea mult,peste o ora merg la medic pentru a-mi da reteta lunii asteia,medicamentele ma ajuta sa imi potolesc tensiunea,nu vreau sa dau vina pe mine pentru aceasta problema ci pe energica Getutza ce zace in mine care imi inflacareaza si imi tulbura sangele,cu aceaste medicamente imi potolesc si protejez venele sa suporte cat mai multe placeri oferite de viata,dragoste,calatorii,ciocolata.
In momentul cand scriu in acest jurnal virtual ascult muzica greceasca ,bineinteles,sunt pe o straduta dintr-un orasel grecesc,soarele imi incalzeste sangele,talpile le simt fierbinti prin papucii mei din plastic,nu pot acesti slapi opri dogoarea asfaltului din mijlocul zilei.Privesc casele albe,toate obloanele sunt inchise,nimic nu misca,doar taraitul greierilor sau ce or fi se aude ca o linie de inalta tensiune vibrand,dintr-un magazin de inghetata strabate o muzica tanguitoare parca ingreunand mai tare aerul fierbinte.Imi place aceasta liniste,aceasta fierbinteala.Merg spre plaja,spre mare,in acest moment caut plaja adevarata ,a grecilor nu cea pe care ne-o arata in postere,unde ne vand (noua turistilor)chestii comerciale pe care le gasesti oriunde,in orice statiune de pe litoralul tomanesc.Pe plajele lor secrete nisipul e altfel,aerul e altfel,viata e altfel.Aceasta viata o caut in Grecia,tihnita,lenoasa,in care simti ca esti deasupra timpului.Hop...suna telefonul,piua,raspund.E mama,e timpul sa imi iau la revedere de la visarea mea,de la Grecia,pe data viitoare visam si imi reamintesc senzatii,mirosuri,gusturi.
http://www.youtube.com/watch?v=utR-Ih_u_dc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu