vineri, 11 decembrie 2009

Iata-ma-s si bloggeritza

Aveam de ales intre a vedea filmul ''300'' si a citi presa pe net,am ales sa ascult filmul si sa imi fac blog.Cineva s-ar putea intreba,ce ar vrea madam Ivan sa scrie pe un blog?Uite daca tot poporu are blog ..madam Ivan de ce nu ar avea.Madam Ivan e o femeie desteapta,destupata la minte care daca are chef sa bata campii macar sa o faca intr-un singur loc,pe blogul ''propriu si personal''.
Deci iata-ma-s si bloggeritza;''biznizmena'' sunt,mama sunt,sotie sunt,amanta inca nu-s ...da mai poti sti?!(hihihi),fiica sunt,nepoata sunt,vecina sunt ,ptiu ..nah ca ma lungesc ,tre sa imi trag cate un sut in popou sa nu ma pierd in enumerari si discutii fara rost
Despre ce as putea vorbi?pai despre...cum ma simt la 36 de ani,cum ma simt grasa,cum ma simt fericita,cum ma simt cand sunt iubita,cum ma manifest cand sunt frustrata,as mai putea vorbi de cartea mihaelei radulescu,as putea vorbi despre ultimul film care a miscat ceva in mine,as putea vorbi despre melodia care m-a facut sa fac cativa pasi de dans in ciuda faptului ca ma grabeam,despre cum injur cand imbrac o preche de ciorapi cu firul dus,despre luminile orasullui meu inaintea craciunului,despre astea si multe altele.aici e locul meu de batut campii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu