sâmbătă, 26 decembrie 2009

tiramisu

Back in the bussines...cam asa suna o replica de film ...cred,oricum...undeva am auzit asta.Ziua de Craciun a decurs asa cum am planuit:filme(comedii),am executat o terapie prin ras...merge dunga,pacat ca in timpul filmelor mi-am luat doi aliati...doamna Milka , nene Cola,si matusa Coffe,atat de mult am pierdut timpul cu ei ca toata noaptea m-au tinut treaza,la 4 dimineata aveam ochii carpiti da' somnul tot nu ma lovea.Nu imi pare rau ,am stat la palavre virtuale cu prietenul meu Georgika,stiti ca unii oameni pot iubi dincolo de ratiune?Eu fac parte din oamenii care iubesc cu mintea si sufletul...frumos,asezat,nu sunt tipul de om care vaneaza himere,la mine 1+1 fac intodeauna 2,dar sunt oameni care iubesc dincolo de reguli matematice,dincolo de simplul 1+1,la ei poate fi 1+1=1 iubeste pt toata lumea.Uneori dragostea poate trece peste regulile gandirii,peste regulele firii...cred ca sunt oameni nebuni...nebuni frumosi dar intodeauna oameni raniti.Poate fi frumos sa iubeste,sa iti privesti iubitul ,iubita in ochi,sa va atingeti mainile si fara vorbe sa intelegi tot ce simte.Toti am simtit asta,toti macar in viata am trait asta ...dar acum vin cu alta intrebare ...cati din noi sunt in stare sa iubeasca, fara un raspuns,fara sa vada ,fara dorinte,doar cu speranta ca celalalt isi va gasi fericirea chiar si departe de noi?
Las asta...nu e timpul pt discutii filozofice...nu ma pricep...cad in ridicol cu asa discutii...mai bine va povestesc de tiramisul meu...da...despre tiramisu dar maine;)

2 comentarii: