vineri, 8 ianuarie 2010

Ce are sula cu prefectura...????

Titlul vine de la spalatul gresiei in baie si psihologia ...va intreb...atunci cand faceti o munca de rutina ...ca spaltul toaletei,frecatul gresiei,spalatul farfuriilor...ce idei va trec prin cap?V-ati facut o lista cu ideile care va trec prin cap atunci cand trebaluiti?Eu de exemplu cand spal gresia cu mopul gandesc intr-un fel...is un pic de szefa...stau demna in picioare si am o parere buna despre mine,pe hol am 3 oglinzi si cum dau fasha fasha cu mopul pe jos ma admir...strang burta,fac o figura de diva sau de vampa in oglinda,imi imaginez ca ma vede vreun crai si imi mai fac eu singura cu ochiul...hihihi.Problema vine atunci cand spal gresia la mana...asezata in ...si anume scuzati ...4 labe,adik ce mai tura vura intr-o pozitie''capra'',in cazul ultim mentionat trec cu totul si cu totul alte ide...de acord?Pai normal ...popoul sta in sus...burta Samanta o mai poate suge(pardon)ca eu nu,te intorci te sucesti si tot imi vad in oglinda ditamai popouuuulll,cum Doamne iarta-ma sa fii demna si sa nu iti treaca cu totul alte idei prin cap fata de ce iti penetreaza memoria in cazul mopului.Sa revin acum la gandurile cu care iti trece vremea in timp ce deretici prin casa...pai e cam asa...la 15 ani te gandeai sa scapi repede sa poti iesi cu fetele afara,te gandesti la marea ta iubire(nu la 15 ani sunt marile iubiri ale cu suspine si ruperi de inima?la mine atunci a fost,incercam sa termin treaba pt ca stiam ...la ora 15 trece prin fata geamului meu si daca stateam mult zgaita pe geam ajungea si mama in jurul orei 15;30 si treaba nu era gata)la 20 de ani ...in cazul meu doream sa fac totul bine sa ii arat sotului ce nevasta si-a luat,gandurile imi erau la ce vreau sa cumpar pt casa,la 30 ma gandeam cum sa slabesc sa arat bine si sa traiesc varsta de 20 de ani hihihi,acum la 36 ...olalalaaaaaaaaaaa ...ce ganduri imi trec prin cap...as face si un surd sa roseasca daca le-as sopti macar,ar trece de bariera sunetului toata pasiunea si dorinta de a trai care ma cuprinde,vreau sa fac multe,am idei,am sperante...nebunii de moment(nebunii frumoase)ma vad in dubai de exemplu in cladirea cea mai inalta din lume,ma vad stand cu un caffe frape pe terasa casei mele din grecia,ma vad mergand in vizita la fiul meu cand el o sa fie mare si va avea familia lui,ma vad cu tzutzurelu facand dragoste si la 85 de ani...multe ,multe imagini...asa ajungem la intrebarea ...ce are sula si cu prefectura...spalatul gresiei si ideile marete
ps:Traiesca mopul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu